Followers

Google+ Followers

18 January 2013

selipar..

Teringatkan masa i dok ngan parents i dulun-dulun... setiap kali balik dari surau or masjid gerenti abg dan adik selalu complaint yang selipar mereka selalu ilang dan tertukar sebelah lain .. entah lar sapa yg suka rembat selipar tu.. pelik kan.. soklan yang selalu jd tanda tanye bile kita memakai kasut tu, tak kew dia terpikir tu selipar owang lain dan itu bukan selipar dia.. dh pulak tu rembat kat tempat ibadah pulak tu.. adoiii dia tak rasa dose ka .. kalu teringat balik rasa mcm kelakar giler pulaksss...

Alternatif ...... yang buleh buek ader la...





Pas nie gerenti tak der owang nk rembatnyer... Kalu alternatif yang dicadangkan tak makan saman gak.. hahahaha dh tau dh....  kalu ader pun nk tau sapa ????

.
.
.
.
.
.
.
.
.
 Jeng... jeng....


hahahahahahahaahaha
~ XOXO ~

4 comments:

  1. Selipar durian tu selipar terapi....haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe... memang terapi sgt2.. sure sihat pas tu.. huhuhu..

      Delete
  2. saya suka selipar durian tu..memang confirm xde orang curi..hehe..klu pakai mesti lari terhincut2 nanti..hehe..klu buat baling kat pencuri pon ok gak tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. patut kene ader sorang satu.. for safety matter.. hahaha guna selipar nie utk basmi perogol pun bule.. gerenti hospital mali... kuikuikui

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...