Followers

Google+ Followers

26 September 2011

sharpener sempoi

Rasenyer ader dijual kat M'sia tak sharp mcm nie...???? cube kat opis pakai sharp mcm nie??? CER CITER ..!! kreatif org sekarang nie..

Ikan menyusu di China




hehe... menarik kan.... satu kelainan. Actually ikan-ikan ini telah dilatih utk makan menggunakan botol susu nie... pandai sungguh ikan2 nie kan...

Payudara Terbesar Di Dunia


Wow.......  Annie Hawkins-Turner adalah seorang wanita yang berumur 52 tahun berasal dari bandar Atlanta .. menurut Annie Hawkins-Turner die tak pernah sekalipon melakukan operasi memperbesar payudara .. itu alami adanya . ORIGINAL .... fuhhh... kan bagus ciptaan Allah... menarik....


Sumber : Penulis senja.


BABI HALAL DI INDONESIA ????


huhuhuhu..... halal?????? biar betoiiii .... siap ader muka babi kat tepi tuhhhh... masyaallah..... apa nak jd ngan manusia zaman sekarang....

12 September 2011

Wanita rogol 10 lelaki

Seorang perempuan muda ditangkap polis Rusia kerana meracuni dan memperkosa 10 lelaki setelah lebih dulu memancing mereka dengan kecantikannya. Perempuan itu dikenali sebagai Valeria K berusia 32 tahun. Hobinya cukup unik, iaitu menyimpan labah-labah beracun. Oleh kerana itu, dia digelar “Black Widow”, sejenis labah-labah raksasa yang ganas terhadap lawan jenisnya. 


 

Menurut laman Life.ru, polis mulai curiga ketika jumlah pesakit lelaki dengan keluhan yang spesifik meningkat di hospital. Keluhan itu adalah keracunan klonidin dan trauma berat pada penis. Tidak banyak yang diingat para lelaki itu kecuali perempuan cantik berambut merah yang mengajak mereka minum di sebuah apartement. Menurut mereka, perempuan itu juga sangat ramah.

Bagaimana akhirnya Valeria tertangkap dan mengakui perbuatannya. Namun, polis masih hairan dengan modus oprandi perkosaan itu. Dalam pengakuannya, Valeria mengaku bahawa dia memang memmujuk mangsanya itu ke apartementnya. Di sana mereka minum-minum dan tentu saja para lelaki itu menginginkan hubungan seks.
Kemudian minuman mangsanya dicampur dengan klonidin yang membuat mereka pengsan selama 24 jam. Namun, sebelum itu, penis para lelaki yang sudah terangsang itu diikat pangkalnya. Tujuannya agar boleh tegak berjam-jam. Pada ketika itulah mereka diperkosa.
Setelah itu, mangsa dibuang di sebuah kawasan sepi dan ketika sedar mereka sudah tidak ingat apa-apa. Perkara terakhir yang boleh mereka ingat adalah bertemu seorang perempuan cantik, selebihnya gelap.
Dari 10 lelaki yang diperkosa, hanya satu yang tidak membuat laporan. Ternyata, lelaki yang tidak disebutkan namanya itu tidak merasa rugi akibat perkosaan itu. ”Saya memang suka wanita seksi. Yang saya sayangkan cuma dia menggunakan klonidin,” katanya -




WoW ......

09 September 2011

Nenek Perbesarkan Payudara Demi Dapatkan Teman Lelaki

 

ABERGELE - Nenek ini merasa tubuhnya tidak indah, sehingga dia memutuskan untuk membuat pembedahan payudaranya dan akhirnya dia mendapatkan kekasih yang berusia 24 tahun.

Joan Lloyd yang berasal dari Kota Abergele, Wales, melakukan pembedahan untuk memperbesar payudaranya dari ukuran A menjadi F di usianya yang menginjak 65 tahun. Dia menghabiskan belanja yang besar.

Mantan model yang sudah kematian suaminya ini merasa bahawa selama ini ukuran payudaranya sangat tidak memuaskan dan ingin membuat ukurannya kembali seperti ketika dia masih muda.

"Kini saya merasa jauh lebih percaya diri. Saya merasa pembedahan payudara saya telah memberikan kehidupan yang baru," ujarnya seperti dipetik Orange, Jumaat (9/9/2011).

"Orang yang berusia tua tidak hanya harus duduk dan seperti orang tua pada umumnya. Saya memiliki beberapa teman sebaya, dengan beberapa Lelaki dari usia 24 hingga 50 tahun. Beberapa dari mereka tidak tahu bahawa saya berapa tua usia saya," tambahnya.

* Sumber Okezone

Tahi hidung .. penawar penyakit... huhuhu cer korang rase .!!!

 
Doktor specialis paru-paru berasal dari Austria Prof Dr Friederich Bischinger pernah menyarankan orang untuk makan kotoran hidungnya sendiri kerana dikatakan boleh meningkatkan kekebalan tubuh.

Penemuan Prof Bischinger itu sempat menjadi kontroversi. Ramai orang awam dan pengamal perubatan yang menolak mentah-mentah teori Prof Bischinger dan mengatakan teori itu tidak masuk akal.

Alasannya tahi hidung adalah kotoran yang menjijikkan kerana lendir kering itu  menjadi sampah  berbahaya masuk dalam tubuh. Jika makan tahi hidung sama saja dengan makan semua organisme atau bakteria yang harusnya dikeluarkan melalui hidung. Tapi menurut Prof Bischinger mengorek tahi hidung dengan menggunakan jari-jari sendiri adalah sesuatu yang sihat, menyenangkan dan lebih sesuai dengan tubuh manusia.

Tahi hidung itu sendiri terbentuk dari kotoran yang masuk ke dalam lubang hidung melalui proses pernafasan. Debu dan kotoran yang masuk ke hidung ini akan disaring oleh filter atau bulu-bulu hidung. Kotoran yang tidak tersaring akan ditangkap oleh lendir yang ada dihidung. Lama kelamaan lendir ini akan mengeras dan terbentuklah tahi hidung.

"Makan tahi hidung kering adalah cara yang bagus untuk memperkuat sistem kekebalan tubuh. Secara mediik itu masuk akal dan hal yang wajar untuk dilakukan. Dalam sistem kekebalan, hidung adalah filter yang menyaring banyak bakteria menjadi satu dan ketika campuran ini tiba di usus akan bekerja seperti ubat," kata Prof Bischinger.

Mengorek hidung merupakan kegiatan yang positif kerana membantu membersihkan hidung dari kotoran. Hal ini tentu saja membuat seseorang boleh bernafas lebih baik kerana tidak ada yang menghalangi jalur pernapasan.

Prof Bischinger mengatakan ketika masih kecil anak-anak senang untuk mengupil hidungnya sendiri. Tapi ketika beranjak dewasa kebiasaan ini mulai terhalang oleh adanya tekanan dari masyarakat yang menganggap hal tersebut adalah suatu tindakan menjijikkan dan anti-sosial.

Orang menganggap kalau tahi hidung adalah suatu kotoran yang harus dibuang dan bukan untuk dikonsumsi. Tapi bagi Prof Bischinger, tahi hidung juga boleh bertindak sebagai vitamin yang dapat meningkatkan sistem kekebalan tubuh seseorang.

Asam Laksa Makanan ke-7 terbaik di Dunia

KUALA LUMPUR – Masakan tempatan yang berasal dari Pulau Pinang, Asam Laksa telah terpilih sebagai salah satu daripada makanan terbaik di dunia.
Kaji selidik pemakanan yang dijalankan oleh CNN International mendapati, Asam Laksa tersenarai di tangga ke-7 dalam senarai 50 makanan terbaik dunia.
Tersenarai dalam ruangan Guide to lifestyle, shopping, hotels and restaurants CNNGo, Asam Laksa Pulau Pinang ini akan menjadi lebih sedap apabila ditabur dengan halia ‘yang boleh mencairkan anda sebelum anda makan lagi.”
Menurut ruangan itu, ciri makanan tersebut sebagai ‘ikan kembung, asam jawa, cili merah, pudina, serai, bawang, nanas sup ikan masam pedas ketagihan dan mee yang direbus.’
Walau bagaimanapun, makanan tersebut adalah satu-satunya makanan Malaysia yang tersenarai walaupun Malaysia adalah antara negara yang dianggap sebagai negara yang mempunyai banyak makanan yang amat mengiurkan.
Thailand, menduduki tempat teratas carta tersebut dengan masakan kari yang mempunyai rasa kelapa dan manis dan ianya dianggap sebagai sesuatu yang lebih baik berbanding dengan pilihanraya negara tersebut.
Makanan lain Thailand yang turut tersenarai adalah tom yum goong (nombor 8), nam tok moo (nombor 19) dan som tam (nombor 46).
Asam Laksa Pulau Pinang, bagaimanapun, berjaya mengatasi makanan-makanan terkenal lain seperti Shepherd’s Pie dari Britain, French Croissant, Pho dari Vietnam dan Kebab Iran.
Singapura mendapat dua tempat iaitu Chili Crab (no 35) dan nasi ayam (no 45), walaupun kedua-dua makanan tersebut juga banyak dijual di restoran-restoran di Malaysia.
Antara makanan lain yang juga sering dinikmati oleh rakyat Malaysia seperti roti telur (Hong Kong), lasagna (Itali) dan rendang (Indonesia) juga termasuk dalam senarai tersebut.
Makanan pelik yang disenaraikan adalah tauhu busuk yang berada di tangga ke-41. Ianya disifatkan sebagai salah satu daripada ikon terhadap makanan di Asia Tenggara, sama seperti durian.
WOW..... nie makanan kegemaran ku arr..... tido malam pun terkenang- kenang.... sodap nyoo !!!

Sumber : MYNEWSHUB

kAHWin NgaN AnJinG.... bior betoi ...!!


Seorang wanita bernama Emily Mabou, telah berkahwin dengan anjing sendiri! Perempuan dari Aburi, Togo itu mengakui pernah melakukan hubungan dengan lelaki. Tetapi dia menganggap semua sama saja, cuma mahu seks dan suka berbohong. Anjingnya lain, dia baik, setia pada saya dan dia selalu melayan saya dengan hormat menurut Emily.Bagaimanapun perkahwinan ini tidak diadiri oleh ahli keluarga terdekat kerana mereka tidak bersetuju dengan perkahwinan ini.

Sekarang nie... mcm2.... huhuhu ...

Sumber :malaysiasensasi.net

08 September 2011

Measurement of Love... for women only... ayooo

Korang caya tak... words "LOVE" will makes our weight PLUS-plus mcm belon... huhuhu... cer tengok inforgraphics di atas. Data kat atas termasuk three main factors with two supporting facts. Carta menunjukkan sekiranya wanita tersebut dating dengan pasangannyer dlm 5thn, mereka akan naik 15 kg semasa in relationship. But if they live together-gether, so weight akan naik mendadak sebyk 18kg dlm 5 tahun tuh.....and if wanita tersebut kahwin ngan pasangan terpilih tuh... mightbe or maybe she and he will gain 24kg .... (agaknyer gumbire sgt sampai naik mcm nie kot... huhuhu)

Yer lar... hakikatnyer.... dulu weight aku baru 48 dan bila dh kahwin plus beranak pinak nie... bergander arr weight aku nih.... dh jd 60kg.... masyaallah... susah nk slim.... bila makan ramai-ramai selera pun bertambah tul tak????.....

Duit syiling Baru...

Lebih ringan dan kecil cikit dari yang lama... Ciri-ciri unik yang mencorakkan budaya dan warisan negara menjadi sumber inspirasi reka bentuk duit syiling siri baharu ini. Motif reka bentuk duit syiling ini memaparkan keindahan alam semula jadi, flora dan fauna dan seni kraf tangan tradisional yang terdapat di Malaysia.

Tahun depan aku tukar ajer duit syiling utk duit raya.... gerenti budak-budak tensen ajer.... huhuhuhu.....

Antara ciri ciri syiling baru :
  • Lebih kecil dan ringan
  • Rekabentuk baru ciri-ciri keselamatan yang lebih baik untuk mengelak daripada pemalsuan
  • Mempunyai sisi tepi yang berbeza-beza bagi memudahkan orang ramai dan mereka yang kurang upaya penglihatan mengenali dan membezakannya.
  • Siri yang sedia ada akan dikeluarkan daripada edaran secara beransur-ansur
  • Logam baharu yang digunakan untuk membuat duit syiling ini adalah dari jenis yang lebih berkualiti dan tahan lama.
  • Vendor yang mengendalikan mesin wang tunai akan diberikan tempoh enam bulan untuk mengubah suai mesin bagi memudahkan penggunaan duit syiling baharu

Citer Berbasikal... Kelakar


Lawak.... Lawak.... kreatif....

Sumber : akustressgiler

Pernah tak korang terpikir nk tengok muka sendiri jd zombie kampung pisang..???

nie website nyer : http://makemezombie.com/

Sumber : akustressgiler
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...