Followers

Google+ Followers

16 May 2011

Majlis Konsultasi Belanjawan 2012

10 Mei 2011 - Majlis Konsultasi Belanjawan 2012 berlangsung di MOF, Putrajaya... aku dan kengkawan di bahagian Ekonomi nie seperti biasa arr menjadi dayang-dayang untuk menyambut para tetamu yang hadir. Huhuhu.... nk story cikit arr... dah ler aku mai opis lewat pastu boleh tersengeh depan pintu kat ruangan dewan tuh... kikiki nasib baik tak der orang yang perasan aku mai lewat. fuhhhhh selamat !!!! sepatutnyer aku guide tetamu untuk dapatkan tempat duduk mereka dan disebabkan lambat aku start buat kempen senyum ala jepon gituh (kasi senyum dan harikatohuzaimassssss)... dah tu elok sangat arr aku ditempatkan pintu utama... lagi arr terpakse control kesilapan sendiri. huhuhu... next year maleh pulak nk jadi dayang nie arr...

Tag yang aku kene pakai arr
Buku agenda utk majlis tersebut
Yang bestnye krojer kat MOF nie...  aku rase amat berbesar hati arr apabiler dapat melihat secara close up muka Perdana Menteri kita nih...  :)


Biler majlis dah dimulakan ... apa lagi ... sesi bergambo lar nampak gayanyer.. ala nie semua untuk kenangan every year...

Nie pulak gambo masa kitaorang dok menikmati makan pagi setelah penat menjadi dayang-dayang.... melantak tak ingat dah pasai lapo tahap ultramen dah!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...