Followers

Google+ Followers

06 April 2011

Study... study

Semalam dan hari nie aku melekat kat komputer study balik cara make up dengan betoi... long time i dah tinggalkan zaman Dip Executive Secretaryship tuhhh... dulu bestnyer... dlm kelas sure ader subject kecantikan.  Ade belajar makeup, grooming dan many more... Aku suka benda yang cantik dan menarik. plus aku suka lihat orang2 yang pandai bergaya dan berdandan. 


Macam2 aku study start dari peralatan sampai lar tiap sudut muka. aku rasa arr aku nk ambik kos andaman ker or solekan. best nyer.... Chayooooookkk sarinaaaaaaaa... tapi bila????? arrr rusing pulak... huhuhu
Tapi ia tak boleh patahkan semangat aku... di internet boleh study dulu kay.. kita bekal kan ilmu. bila ader masa kita ambik course pulak...

4 comments:

  1. kalau dah minat, teruskan niat itu :)
    bila nak ajar kat tingkat 9 plak??

    ReplyDelete
  2. huhuhu... nanti dah sampai peringkat pro baru leh ajo... huhuhu kak na memang minat sgt ngan benda2 mcm nie.

    ReplyDelete
  3. bestnye dapat blaja makeup...kalo kat luar bayar mahal kan???

    ReplyDelete
  4. Hemmmm kalu kat luar costnyer depends ngan tenaga pengajar. let's say MUA gerenti RM 250 ke atas nyer... kalu kat anak murid MUA mungkin arr murah cikit kot. but normally 250 above.. jarang dengar below 250. huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...