Followers

Google+ Followers

25 March 2011

Wahhhhhh akhir nyer habis jugak episod 16 citer witch Yoo Hee.... fuhhh loteh nk habis kan episod nie...  touching betoi citer nie.... best giler plus nangis aku melayan citer yg tangkap lentok nie... 

Actually today adalah hari 5s... tp aku maleh nk buat pasai perkakas 5s pun tarak... nk kemas bilik sendiri maleh gak... tak der mood arr... sebab suasana tu sama ajer so bila nk kemas dh macam tak syok dh... sebenarnye bilik kalu nk lawa kene ader modal. nk guner recycle pun mcm lagi semak bilik nih....

kita tukar topic lak... semenjak badan aku bertambah naik nie... aku jadi kurang bermaya. Badan aku asik loteh ajer... malam ajer kul 9.30 dh mula ngantuk tak hinggat... kebelakangan nie isnin sampai jumaat mesti aku masuk tido awai. larrr kesian betoi kat anak sulong (haris) aku nie sebab rindu nk peluk kenapa badan aku... tetibe ajer malam tadi masa nk buat susu dia... terus dia peluk aku.. sedih mama tengok tp mama ngantuk sgt...entah nie jd mcm nie... agak nyer aku kene mengurut blk kot... 

Bila dh ade anak- anak baru lar aku tahu mcmmaner perasaan mak aku membesarkan aku dan lain2. Hari2 mak aku membebel, tp yer lar darah muda asik nk melawan dan merajuk ajer ... kalu dikenangkan memang aku nie teruk gak masa remaja. kalu ler boleh aku putar untuk kembali ke zaman dulu kan bagus... aku akan dengar setiap kata-kata mak dan abah aku... Letih yang aku rasa sekarang mungkin sama mcmmaner mak aku rasa dulu. Aku sentiasa berdoa semoga Allah panjangkan umur mak dan abah sebab byk membantu anak mcm aku nie... Mak dan Abah ... I love u so much.... 

Ya Allahhhhhhhhhh.... napa nie mata mengantuk sgt .... adoiii opsss hari nie rehat kuar kul 12... nak blk menyusu baby.. nanti kita continue blk... chawwwwww



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...