Followers

Google+ Followers

18 May 2010

Birthday Haris yg Ke-3 tahun...

15 Mei 2010 - selepas bawak abah dan mak pulang dari IJN blk ker putrajaya... mertua pun mai coz nk melawat besan mereka yg dh berkurun lamer tak jumper... hahahaha... kebetulan hari yg sama adalah hari kelahiran Haris Haikal yg ke-3 tahun... apa2 hal pun anak mama dh besar dh.... 
Kecik ajo kek yang mama belikan.. tak per ala kadar janji kita celebrate kan... huhuhu...

Ha tengok tu... sungguh2 haris tiup lilin kat kek tu... 

laki aku dh blur ... maner nk campak tulisan nie... hehehehe...

abah termenung sambil main kipas haris ... hehehehe... cian abah tak sihat lg ... semoga abah sentiasa sihat walafiat....  na doakan utk abah dan mak... kerana bagi na ... abah dan mak adalah nadi na. 
Cedapnyer kek... nak cikit haris... hehehe anyway... selamat hari jadi utk ank mama tersayang. Semoga ank mama akan jadi ank yg baik, pandai dan berjaya suatu hari nanti.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...