Followers

Google+ Followers

18 May 2010

Abah di IJN pd 13-15 Mei 2010

13 Mei 2010 -  Abah masuk wad IJN for futher action. Then on 14 Mei 2010 abah kene masukkan spring dlm 3 saluran yg blocking di jantung tue... nie lar muka abah pas kuar... anyway... romentik nyer mak menyuapkan abah makan setelah sehari berpuasa... harap nanti kita tua kita akan romentik ngan pasangan kita mcm nie jugak...


hehehe.... nie lar aku setelah seharian bertungkus lumus settle kan byk urusan penting... dh sarat sgt dh nie... hahahaha.... 

terkejut jugak aku bila melihat paksu dah kurus kering mcm nie sebab mengamalkan diet bagi mengelakkan diabetis dll ... pemakanan sayur ajer boleh menyebabkan semua kolestrol dlm badan hilang ... hahaha nanti pas pantang aku nk makan sayur ajer... 


wahhh ... susah nk kawal haris nie dok syok berlari saner sini kat IJN ....

suker nyer haris meng' try keter tokwan dia... hehehe staring lagi besau dari haris... kikiki
Nie adalah salah satu hiasan dinding di IJN. kretip betoiiii...

15 Mei 2010 -  Mai awai tunggu abah discharge ... sambil tu sajo nk lending kat tempat menunggu tu ader ajer owang dok gatai tangan meng'snap gambo mak buyong dok posing maut... hehehe

Nie... kenangan disaat sarat....

Kenangan Haris ngan gambo miawww.... comey...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...