Followers

Google+ Followers

07 July 2009

Hari nie hari Ulangtahun Perkahwinanku
On
7 Julai 2006
hanyer lar tinggal memori yang indah ...!!

Cedihnyer.... hubby i tak wish pun kat i... entah lar... but that's ok ... biar lar i sorang2 remember untuk diri i sendiri... coz this is my sweet memories too..!

Nie gambo maser aku bertunang ... tarikhnyer i dah luper coz bertunang tu bukan harus pun.... sajer nk buat syarat tander dah di Booking Orang... Arhhh... bila dah bergelar tunang orang mula semuanyer terikat sikit... mase tu dah raser dah sikit2 ketegangan friendship tu... raser mcm nk campak ajer cincin tu... ha'a... what to do... terima jer ler...
Pastu... jeng2... tiba lar sehari sebelum hari pernikahan yang dinantikan tuh... konon lar... hemmm... tengok nie... inai ajer ... lukis sini.. lukis saner... perkahwinan nie actually dikategorikan ART jugak ler ...coz kita menitikberatkan design baju lar.. lukisan dijari lar... tapak tangan lar... mcm2...

Hari yang gabra... majlis pernikahan... actually pihak pompuan tak der ler gabra sgt... tuh pengantin lelaki yang kecut perut sampai dialog depan mater ader pun... dok akad sampai 3 kali. My hubby sampai berpeluh-peluh...

Acually dia berpeluh-peluh sebabnye abah i yang akad kan... bapak mertua sendiri tuh... mula kalu hubby i... first time berjabat tangan ngan bapak mertua sendiri.

Bila dah selamat nikah .. aper lagi ... batai air sembahyang... kasi kiss sikit...! ceh!


Di Perak kan ader malam berinai kecil... i just buat simple... i tak ambik pun byk baju bergayer depan kamere... malas arhh...



Sanding time!!!....


My dad n my mom...





.. Malam Potong Cake ...

2 comments:

  1. wei
    ye la meh aku wish kan
    happy anniversary.
    ko maafkan jek la husband ko tuh.

    ReplyDelete
  2. tak aku tak maaf kan... cedih nie...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...