Followers

Google+ Followers

09 June 2009

WahHHH.......cIBuK NYeR AKu HaRiE Nie KaT OpiS.... hehehe...

Nie sebenornyer penangan mengelat jd dayang2 kat Majlis Budget Konsultasi 2010...I malas jd dayang2 nies... bosannn... Jeng..jeng...jeng.. Nasib baik ada penyelamat datang bawak i keluar dari kepompong dayang2 tus untuk buat buku program!!
Fuhh.....I dah tak kira terus terima tawaran tuh... janji i kuar.. lg pun i minat buat kerja mcm nie dari berdiri menjadi penyambut tetamu orang2 kat Dewan tuh...wahhh best tuhh... boleh lar... orang lain relex ajer sekarang tp i ajer sibuk dok edit2 depan PC nie.. but best jugak gain new experience.

6 comments:

  1. tiap-tiap tahun muka kite je jadi pendaftaran =(

    ReplyDelete
  2. hehehe ... kita sentiasa wajib pulak tuh jd dayang2 dan pendaftaran... tak boleh nk elak azie.. tp kalu dpt peluang utk jump selain dari jd mcm tu bagus gak... lagi pun azie kan lawa... hanyer aweks2 yg cun ajer yg pn azmah tu pilih utk ditempat kan dikawasan yg sesuai dan sewaktu dengannyer.... heheehe..

    kak na sebenarnyer dah jemu dah .. saja nk try keadaan lain lak...

    ReplyDelete
  3. abes kak ina camna boleh terlepas ni?? kena repot ddi ni ;p

    ReplyDelete
  4. jill... jgn jelous....

    mcmmaner boleh lepas....?? jeng... jeng... jeng....

    ReplyDelete
  5. wei.. ko ganti aku ek wat buku program.. saper kepala tahun ni???

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...