Followers

Google+ Followers

04 May 2009

Congrat's to
My Bro & My Sis' I-law
Nama Baby : Mohd Dharif Irfan Bin Zoolhelmi
.
.
Last Saturday, i n family i visit my sis' kat Pantai Remis, Perak gi nengok baby Dharif.. tembam nyer... yer lar kan penangan susu ibu hari2... ank i pun suka tengok baby Dharif (acutally dia dah teringin nk adik pun) bila i dukung baby Dharif nie terasa sayang pulak.. yer la kan perasaan ibu tu mesti la ader tambah lagi baby kecik yg tembam lagi syok nk dukung. Dah tu perasaan teringin nk menimbang cahaya mata dah ader nie.. tp rezeki masih belum ader... mcmmaner tue ek??? i kene usaha ngan gigih nih!! Chaayook!!!
.
.
Tengok pipi Dharif nie... tembam nyer...!!Nie mak i tengah dukung cucu ke-2 dlm family i... Waris kuat tue!! Hapi mak n abah i dpt cucu ke-2 dan ke-2nyer lelaki. I zoom dekat2 Baby Dharif nie... hehehe.... geram tengok dia comey dan bulat nie membuatkan i suka fokus dekat2..

Anyway to my bro n sis.... tahniah dan take care yr baby elok2 kay... the important thing to remember ... bekerjasama kay (means jaga baby tue sama2 ler.. :) )

LoVe U All FoReVEr....

10 comments:

  1. Ina, memang tembam babycik nih....he...he...

    ReplyDelete
  2. betoi... betoi... tembam... lupa pulak nk tanyer kat ila tu berat baby Dharif nie...

    Comey nyer... arhhh teringin nyerrrrrr... nk lg sorang!!!

    ReplyDelete
  3. boleh contact saya tak?
    Salima- 017-2556506

    Kursus di putrajaya boleh diadakan. Tolong saya kumpul kan beberapa org dan saya akan buat bengkel disana selama sehari dari jam 11.00 hingga 6.00 petang. Yuran RM290
    Jika awak dpt kumpul kan orng saya akan beri komisyen pada awak.

    ReplyDelete
  4. ok kak ... i akan try dulu tanyer kengkawan kot2 sapa2 yg berminat... tempatnye akak raser kat maner? apa2 hal nanti saya cal akak balik.

    ReplyDelete
  5. tampat tue nanti kita carikan.
    Kumpul org dahulu...

    ReplyDelete
  6. ok kak... i try cari kan kay...but sikit info i nk tanyer akak... brg make up kene bawak sendiri ker?

    ReplyDelete
  7. Peralatan Make-up semua disediakan.

    Makan, sijil dan doorgift akan diberikan.

    jika ada peralatan make-up sendiri boleh juga dibawa.

    Apa-apa call k.

    Tq

    ReplyDelete
  8. ok kak... i try my best to find 10 participant joining yr course.

    anything i will contact u...

    ReplyDelete
  9. Beri saya contact no. senang nanti saya call awak buat arrangement dan nak tetapkan tarikh. sms kan pada saya your contact no. salima 017-2556506

    ReplyDelete
  10. kay kak... thanks again. sarina(eina) 016-5975979/019-5460740/012-5644099.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...