Followers

Google+ Followers

04 November 2008

Teringat Gelagat Haris Haikal kat McD

Budak kecil nie hidup mereka sentiasa happy dan tak der apa2 yg perlu dipikirkannyer... sentiasa dengan telatah yang tersendiri untuk mendapatkan perhatian. Teringat masa di McD... i bagi Haris makan kentang... last2... habis bertaburan kat lantai..

Sempat jugak i merakamkan telatah dia... kelakar gak di buatnyer....hihihi... tempat letak makanan Haris boleh letak kat kepala... kompius i dibuatnyer...

That time i ckp kat Haris... ... "mama tak tau mcmaner nk suruh Haris makan bukan main ngan makanan. Haris selalu buat mama terdiam sebab tak tau nk ckp apa dahh.... kelakuan Haris nie buat mama dari marah jadi tak boleh nak marah". Macam tu lar dialog pedebatan diantara mama vs anak. hehehe ....


Nie pulak ... tension ngan kotak tu... seboleh- bolehnyer nk koyakkan ajer.... hehehe...

2 comments:

  1. bila haris buat perangai

    mama kata

    "haris tu papa haris"

    heheh

    ur son kan mmg konpius taw.

    aku pon slaloo konpius gak ngan die

    hahaha

    ReplyDelete
  2. hehehe... ko kompius aku nie 10x gande compius memanjang... sampaikan kat opis aku blur....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...