Followers

Google+ Followers

26 August 2008

Dari View Kuarters Ku

Ha' ni la gambo dari sudut pemandangan Kuarters kami berkenaan ngan bunga api tu...
Walaupun i nie bukannyer jurugambo yg bagus ... tp ader gak ler kenangan yang boleh kita kongsi bersama.



Terketor-ketor kualiti gambo nih..!!. hehehehe!!







2 comments:

  1. bergegar x???aku dah dpt lari dr gegeran itu..kikiki... kalo x mau nak runtuh umah... umah aku skang dah x rasa.... umah lama memang rasa cam nak runtuh

    ReplyDelete
  2. yer ker ko rasa mcm nk runtuh? aku tak rasa gegaran nyer coz jauh kan... kalu dekat tu maybe ler kot. tp last2 bunga api tu nk abis baru ler aku dengar mcm bom meletup daa... :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...